1652 امتیاز
5/5

چاپ یک مجموعه از تمام آراء تاریخ دیوان عالی کشور

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

چاپ یک مجموعه از تمام آراء تاریخ دیوان عالی کشور

حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در سخنانی بیان کرد: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در دوران مسئولیت‌شان در جایگاه ریاست قوه قضائیه، نسبت به دیوان عالی کشور و حضور در میان نخبگان قضائی و علمی این دیوان نگاه ویژه‌ای داشته‌اند و در بعضی از جلسات هیئت عمومی دیوان عالی کشور شرکت داشتند.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

رئیس دیوان عالی کشور اظهار کرد: یکی از معضلات و مشکلات اساسی در این دیوان را ورودی زیاد پرونده‌ها طی چند سال اخیر است و دیوان عالی کشور مرجعی است که باید در خصوص مسائل کلان قضائی رای بدهد. در زمینه کاهش ورودی پرونده‌ها به دیوان عالی کشور راهکاری جز اصلاح برخی مقررات قانونی نیست و ما در دیوان عالی کشور پیشنهادات خود را مبنی بر اصلاح برخی از مواد قانون آیین دادرسی ارائه دادیم.

جمع‌آوری و چاپ یک مجموعه از تمام آراء تاریخ دیوان عالی کشور

ایشان همچنین از گردآوری و چاپ مجموعه‌ای از تمام آراء وحدت رویه تاریخ دیوان عالی کشور خبر داد و اظهار داشت: کار مثبتی که اخیراً در هیئت عمومی دیوان عالی کشور انجام شد، جمع‌آوری و چاپ یک مجموعه از تمام آرای وحدت رویه تاریخ این دیوان اعم از حقوقی و کیفری است و این مجموعه می‌تواند برای قضات سراسر کشور بسیار سودمندباشد.

ایشان در پایان افزودند: با توجه به حجم بالای پرونده‌ها در دیوان عالی کشور‌، کلیه کارکنان این دیوان اعم از قضات و‌ کارمندان اداری، همکاری بسیار خوبی را در راستای رسیدگی به پرونده‌ها و مختومه کردن آنها داشتند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: چاپ یک مجموعه از تمام آراء تاریخ دیوان عالی کشور
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: