1652 امتیاز
5/5

پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین

رئیس قوه قضائیه با توجه به انتظار مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضائی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، گفت: توقع به حق مردم آن است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی و دستگیر شوند و به مجازت مستحقشان برسند.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه‌های مسئول در نظام در طول این مدت خویشتنداری را به خرج دادند. یک سری از افراد به هر دلیلی ناراضی اند و حتی ممکن است معترض هم باشند، اما این افراد به هیچ وجه نمی‌خواهند با نظام مقابله کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند، لذا آنها باید صف خود را جدا کنند، نظام نیز فرصت کامل به آنها داده تا صف خود را جدا نمایند.

برخورد قاطع  با براندازان نظام

اژه‌ای اظهار داشت: کسانی که قصد مقابله با نظام و براندازی را دارند، منطبق با موازین قانونی به مجازاتشان خواهند رسید. از همین تریبون باید از مراجع قضائی استان‌ها به‌ویژه تهران که پرونده‌های عناصر اغتشاشات را جدا کنند و دادگاه‌های رسیدگی به آنها را آغاز شده است، تشکر و قدردانی کنم.  لازم است با همکاری صداوسیما و سایر رسانه‌ها نسبت به روشنگری ابعاد و زوایای قضایای اخیر اهتمام داشته باشد تا دست دشمن بیش از پیش رو شود و برای کسی حجتی باقی نماند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: