1652 امتیاز
5/5

محکومیت وکلای هنجارشکن توسط جامعه حقوقی

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

محکومیت وکلای هنجارشکن توسط جامعه حقوقی

تعدادی از کارشناسان رسمی مرکز وکلا وکلای کانون دادگستری مرکز در یک تجمع خودجوش در مقابل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضائیه، با قرائت بیانیه‌ای اقدامات آشوبگرانه تعدادی از وکلا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که در میدان‌‌ آرژانتین صورت‌گرفته بود را محکوم کردند.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

رئیس مرکز وکلا، اظهار داشت: حرکت اشتباه عده ای از وکلای کانون دادگستری را موجب وهن جامعه بزرگ وکالت کشور و ناسپاسی و قدرناشناسی دانستند. ایشان با اشاره به اینکه در این برهه حساس انتظار می‌رفت کانون وکلای دادگستری به تبیین اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه دشمنان خارجی و دفاع از مردم مظلوم کشور عزیزمان برخیزند، ولی شاهد حرکات تحریک‌آمیز ‌تعداد اندکی بودیم لذا مرکز وکلای قوه قضائیه به نمایندگی از مردم مظلومی که جان و مال آنها با تحریک فتنه‌گران توسط اغتشاشگران مورد تعرض قرار گرفت، حق پیگیری حقوقی و قضائی این اتفاقات تلخ را از طریق محاکم برای خود محفوظ می‌داند.

مقابله با هر گونه آشوب گری

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به سخنان رهبری در زمینه حوادث اخیر و نقش استکبار جهانی و عوامل دست‌نشانده آنها در ناامن‌سازی کشور اظهار داشت: فرمایشات رهبری عزیز را نصب‌العین خود قرار داده و با هرگونه نفاق و آشوبگری مقابله خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: محکومیت وکلای هنجارشکن توسط جامعه حقوقی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: