1652 امتیاز
5/5

قوه قضاییه خانه دوم نهاد وکالت

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

قوه قضاییه خانه دوم نهاد وکالت

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای سراسر کشور:

ایشان از اراده کانون‌های وکلا برای مفاهمه با قوه قضائیه خبر داد و تاکید داشت که کانون‌های وکلا نه در گذشته هیچ مشکلی با قوه قضائیه داشتند، نه الان مشکلی دارند و نه در آینده به مشکل برخواهند خورد.

خبرگذاری جامعه ۲۴ عنوان کرد:

جعفر کوشا در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار جامعه ۲۴، ضمن اعلام این مسئله، خاطرنشان شد که ما به عنوان وکیل، قوه قضائیه را خانه دوم خود به حساب می آوریم، چرا که برای ایفای وظایف مربوط به منصب وکالت، بیشترین ظهور و بروز همکاران ما در محاکم قضایی و به تعبیری قوه قضائیه میباشد.

رئیس اسکودا:

ایشان با بیان اینکه استقلال نهاد وکالت از نظر ما به معنای استقلال در دفاع است، بیان داشت که برخی تاکید ما به استقلال نهاد وکالت را به معنای جدایی‌طلبی قلمداد می‌کنند، در حالی که مراد از استقلال وکالت، استقلال وکیل در دفاع است.
کوشا با تاکید بر اینکه مسئولان قوه قضائیه نیز در لفظ همیشه معتقدند استقلال وکالت را قبول دارند، ادامه داد که به لحاظ نظری، در سخنان و اظهارنظر‌های عمومی و در جلسات فی‌مابین، همه مسئولان قوه قضائیه هم به استقلال وکالت تاکید دارند، اما لازم است ما در خصوص بار معنایی مفاهیمی از این دست، به یک مفاهمه برسیم و لوازم این اظهارنظرها، در عرصه عمل نیز فراهم گردد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: قوه قضاییه خانه دوم نهاد وکالت
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: