1652 امتیاز
5/5

فوت مجروحان در درگیری زندان لاکان رشت

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

فوت مجروحان در درگیری زندان لاکان رشت

دادستان استان گیلان با اشاره به درگیری در بندهای زندان لاکان رشت اظهار کرد: به علت ممانعت از امدادرسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان جان باختند.

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان، مهدی فلاح میری با ذکر اینکه تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد بودند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند و با بالا گرفتن درگیری این زندانیان، دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج گشت.

تخریب تاسیسات زندان توسط زندانیان

‌ایشان با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اذعان کرد: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر گشت و برای آرام کردن فضا و پراکنده شدن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

 

دادستان گیلان گفت: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و جلوگیری از خدمات رسانی به مجروحین توسط زندانی ها، برخی از مجروحان فوت کرده و بقیه زندانیان جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

قرار گرفتن زندان در وضعیت عادی با تلاش مامورین 

ایشان در پایان تاکیید داشتند: در حال حاضر با تلاش مأمورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: فوت مجروحان در درگیری زندان لاکان رشت
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: