1652 امتیاز
5/5

دستگیری آشوبگران با سلاح جنگی

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

دستگیری آشوبگران با سلاح جنگی

به گزارش خبرنگار تهران بزرگ، سردار اشتری روز جمعه در خطبه های پیش از نماز جمعه تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: هفته فراجا زمان مناسبی برای ارایه خدمات بیشتر به مردم  شهید پرور میهن اسلامی است که با توجه به گستردگی ماموریت ها، تنوع آنها و اهمیت موضوع نظم و  امنیت، ما به این موضوع پی می بریم که اهمیت کار همکاران در کشور چیست.

همچنین اظهار داشت: امروز امنیت بالاترین نعمت برای همه کشورها است، مسوولان در تمام دنیا بیشترین سعی و تلاششان این است که امنیت بیشتری در کشورشان داشته باشند، ما به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و تدابیر رهبری و تلاش حافظان امنیت یک امنیت مثال زدنی داریم  هر چند دشمن دنبال آن است این آرامش و امنیت را از ما بگیرد و حوادثی که رخ می دهد آنها با چه هدفی و بهانه ای دنبال می کنند و به آرامش مردم ضربه می زنند.

اشتری تصریح کرد: امروز وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح حفظ آرامش و امنیت در مرزها و داخل کشور است و فراجا رکن اصلی امنیت داخلی است، در این مسیر هم شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است، بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۳۰ هزار جانباز و هزاران آزاده بیانگر این ادعاست. حدود ۸ هزار نفر از  شهدای انتظامی در دفاع مقدس و بیش از ۵ هزار نفر از همکارانمان  در مرزها، شهرها و روستاها برای حفظ امنیت و آرامش به شهید شدند. مشاهد ه می کنیم در هر هفته ای که می گذرد تعدادی از همکاران شهید  شده یا مجروح می شوند همکاران ما با تمام وجود برای امنیت مردم ایستاده اند.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی ” پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس”

وی اذعان داشت: خدمتگزار، خادم و امین مردم هستیم، خدا را شاکریم از بابت حمایتها و پشتیبانی هایی که مردم از پلیس دارند. در این ایام ملاحظه کردید بویژه در نماز جمعه اول مهرماه مردم از فراجا حمایت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: بیشتر از گذشته مسولیت داشته و باید در خدمت مردم باشیم. مردم با هوشیاری و بصیرت راه خود را انتخاب کرده و به فرمان مقام رهبری لبیک گفتند. فراجا امین مردم و مظهر حاکمیت ملی است، فراجا خدمت به مردم را یک ارزش و افتخار دانسته و به آن می بالد و در مراسم باشکوه اربعین حسینی این موضوع ثابت شد، بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران در این مراسم باشکوه برای امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها در رمزها ایران حضور یافتند و خدمات ارایه دادند.

سردار اشتری بیان کرد: امسال یکی از سالهای خوبی بود که مراسم اربعین حسینی باشکوه تر از سالهای گذشته در عراق برگزار گردید و زائران به راحتی این سفر را انجام دادند، همکاران انتظامی بیش از یک تا دو ماه در مرزها بصورت آماده باش بودند؛ با انرژی، روحیه و با افتخار در خدمت مردم بودند و اربعین یک  نمونه از خدمت گذاری پلیس است.

نیروی انتظامی قصوری در پرونده مهسا امینی ندارد

در حادثه اخیر که منجر به فوت خانم امینی شد، چهارشنبه در برنامه صدا و سیما حضور یافته در مورد این موضوع صحبت کردم، در اجرای ماموریت و این موضوع هیچ تقصیر و قصوری متوجه انتظامی نشد، البته از این موضوع متاسف شدیم ولی دستگاههای مربوطه بررسی کردند، این ماموریت بر اساس قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی  انجام شده و ضرب و جرحی در این موضوع نبوده است، اما این موضوع به اغتشاشاتی که در کشور داشتیم، تبدیل شد. مردم صف خود را از اینها جدا کردند.

خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم 

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: برای پلیس برهم زدن امنیت عده ای آشوبگر قابل تحمل نبوده و باید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروههای منافقین، سلطنت طلبان و  آمریکاییها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود. مردم از ما توقع دارند حافظ امنیت ، جان و مال آنها باشیم، خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است، هر کسی با هر عنوانی این آرامش را برهم بزند، پلیس و نیروهای مسول در مقابل آنها می‌ایستد و با  اقتدار و  هوشمندی با آنها برخورد می کنیم.

وی همچنین افزود: ۱۷ نفر که دارای سلاح جنگی بودند در اغتشاشات بازداشت شدند، قصد آنها آشوب و بر هم زدن نظم و امنیت بود تا پروژه کشته سازی و آشوب ها ادامه یابد. مراقب و هوشیار باشیم بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی هم در روزهای آینده دستگاههای مربوطه سراغشان می روند.

 

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: دستگیری آشوبگران با سلاح جنگی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: