1652 امتیاز
5/5

حوادث زندان اوین برنامه‌ریزی شده‌بود

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

حوادث زندان اوین برنامه‌ریزی شده‌بود

عزیزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث زندان اوین اظهار داشت: اغتشاشات و اقدامات تخریبی در زندان اوین با برنامه ریزی قبلی انجام گرفته است. مسئولین زندان مراقبت‌های لازم را داشتند و از همان ابتدای بروز حادثه با جلوگیری از هر گونه فرار زندانیان جلوگیری کردند.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

عزیزی در ادامه اظهار داشت: با خروج زندانیان از بند ۷ و آسیب به اماکن با افراد داخل بند ۸ ارتباط برقرار می‌کنند، در این لحظه فضا برای نیروهای امنیتی و انتظامی سخت می‌شود و یگان ویژه نیروی انتظامی و سایر رده‌های حفاظتی وارد کار می شوند و بر اساس وظایفی که در قانون برای این افراد مشخص شده است، از خروج غیرقانونی جلوگیری و نسبت به آرام سازی زندان اقدام می‌شود.

جوسازی رسانه های بیگانه

عزیزی در ادامه گفت: جوسازی رسانه های بیگانه از وقوع حادثه اویت قابل توجه است. تعدادی لیدر این حادثه را مدیریت می‌کردند و صحنه گردان بودند که نقش اصلی داشتند. البته اقدامات خوبی در همان شب توسط مسئولین انجام می‌شود از جمله اینکه وقتی آتش در بند ۷ شعله ور می‌شود برای عدم آسیب رسیدن به سایر زندانیان همه را به مکان امن و مناسب منتقل می‌کنند. در نهایت ۵۷ نفر در این حادثه مجروح شده و ۸ نفر فوت کردند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: حوادث زندان اوین برنامه‌ریزی شده‌بود
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: