1652 امتیاز
5/5

جلوگیری از دعاوی کذب در دادگاه‌ها

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

جلوگیری از دعاوی کذب در دادگاه‌ها

بابایی در بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک که برخی از معاونان و مدیران کل ستادی نیز وی را همراهی می کردند و حدود سه ساعت طول کشید، همه بخش های این اداره را مورد بررسی قرار داد و چند پرونده را از سوی رئیس سازمان رسیدگی و تذکرات و توصیه های لازم جهت افزایش کمی و کیفی رسیدگی ها و خدمت به مردم ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ

ایشان ضمن صحبت با مردم و کسب اطلاع از روند ارائه خدمات، بررسی مستقیم پرونده های قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی، بررسی وضعیت نقشه های کاداستری و بایگانی، ارائه دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات ساختمانی و زیربنایی از مواردی بود که انجام گرفت.

الکترونیکی شدن تمام فرآیند ادارات ثبت اسناد

رئیس سازمان ثبت نیز با اعلام تلاش گسترده سازمان برای الکترونیکی کردن تمامی پردازش‌ها در آینده ، از کاهش حجم فعالیت این ادارات و سازماندهی مناسب تر نیروی انسانی خبر داد و با قدردانی از کارکنان این واحد که از نظر تعداد پرونده های موجود با یک استان نیز برابری می کند بیان کرد: گلایه های مردم را با وجدان کاری پاسخ داده و مشکلات ناشی از خلاء قانونی و یا مرتبط با سایر دستگاه ها را با پیگیری لازم حل کنید.

ایشان در ادامه اظهار کردند: برای جلوگیری از تشکیل دعاوی کذب در دادگاهها و هیئت های داوری با ترفندهای متنوع سوء استفاده گران، حفظ و تقویت سلامت کاری و از بین بردن زمینه های ایجاد فساد هر اقدامی که لازم است انجام دهید.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: جلوگیری از دعاوی کذب در دادگاه‌ها
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: