1652 امتیاز
5/5

جزئیات فوت نیکا شاکرمی

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

جزئیات فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگذاری تهران بزرگ، شهریاری، درباره جزئیات پرونده خانم  نیکا شاکرمی اذعان داشت: ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع داده و اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

کشف جسد نیکا شاکرمی در پشت بام

وی همچنین با اشاره به اینکه کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد، گفت: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل گردید و پزشکی قانونی با دستور مقام قضائی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد.

شهریاری بیان کرد: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شده است که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرتاب شده است.

وی با بیان اینکه در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است، تصریح کرد: همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با بیان اینکه سرانجام هویت جسد با نام نیکا شاکرمی ۱۷ ساله تعیین شد، بیان کرد: ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند.

وی ادامه داد: خانم نیکا شاکرمی روز ۲۹ شهریور ماه (روز قبل از حادثه) به منزل مراجعه نکرده بود و مادرش تماس‌های زیادی با وی گرفته و درخواست کرده که به منزل خودشان یا منزل خاله‌اش مراجعه کند اما با وجود تماس‌های زیاد خانم نیکا شاکرمی به منزل مراجعه نکرده بود.

شهریاری افزود: مادر مرحوم شاکرمی با یکی از دوستان دخترش به نام آیدا تماس گرفته و از او درخواست می‌کند که با دخترش تماس بگیرد و بخواهند به منزل مراجعه کند اما نیکا شاکرمی قبول نمی‌کند که به منزل بازگردد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با بیان اینکه پدر مرحوم نیکا شاکرمی فوت کرده است، گفت: مادر مرحوم شاکرمی در روز پنجشنبه ۷ مهرماه به اداره آگاهی مراجعه و مفقودی دخترشان را اعلام کرده است و با مراجعه خانواده همان روز جسد شناسایی می‌شود و روز شنبه ۹ مهر ماه جسد به خانواده تحویل داده می‌شود.

حادثه نیکا شاکرمی با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد

هیچ گونه آثار گلوله در بدن مرحوم کشف نشده است و آثار نشان می‌دهد فوت ناشی از پرت شدگی فرد بوده است و از تمام کارگرهای ساختمان تحقیق و بازجویی انجام شده است و حتی افرادی بازداشت شدند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: جزئیات فوت نیکا شاکرمی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: