1652 امتیاز
5/5

تکذیب خبر مجروح شدن دادستان سقز

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

تکذیب خبر مجروح شدن دادستان سقز

رئیس کل دادگستری استان کردستان حجت الاسلام سید حسین حسینی در زمینه فیلم منتشر شده مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج اذعان داشت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.

آزادی عده‌ای از دستگیرشدگان اغتشاشات

به گزارش خبرنگار تهران بزرگ، حجت الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه با حوادث اخیر در کشور افزود: جلسات شورای تامین در دادگستری استان کردستان برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده هر روز برگزار می گردد. تا امروز افرادی که نقش موثری در اغتشاشات نداشتند آزاد شوند و برای لیدر های پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی همچنین اضافه کرد: شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده سران اغتشاشات در دادستانی، محاکم بدوی و تجدید نظر تشکیل شده است و به پرونده ها به صورت فوق العاده رسیدگی می گردد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج بیان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است شب گذشته کارشناس پزشکی قانونی و کارشناس اسلحه برای بررسی جسد اقدامات لازم را انجام گرفته است.

تکذیب خبر مجروح شدن دادستان عمومی و انقلاب در سقز

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی خبری مبنی بر مجروح شدن دادستان عمومی و انقلاب سقز را تکذیب کرد و گفت: ادعای مطرح شده کذب است و چنین موضوعی صحت ندارد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: تکذیب خبر مجروح شدن دادستان سقز
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: