1652 امتیاز
5/5

تصویب تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

تصویب تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ،عمویی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه، آقای عبداللهی و کارشناسان دیگری در جلسه امروز بررسی گردید.

عمویی در ادامه بیان کرد: کلیات این طرح مورد بررسی و پس از رأی‌گیری مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفته است. ماده یک و بند الف آن نیز در جریان بررسی جزئیات که اصل موضوع آن تبدیل مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به سازمان بود، بررسی و بند الف آن تصویب گشت.

ایجاد زیرساخت های سازمان حفاظت اطلاعات

ایشان در ادامه گفتند:‌ براساس این طرح زیرساخت قانونی برای سازمان حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه ایجاد می‌شود، این مجموعه تحت عنوان مرکز و طبق قواعد و مقررات داخلی قوه‌قضاییه سال‌هاست فعالیت می‌کند، اما با طرح نمایندگان مجلس، مرکز به سازمان تبدیل شده و به قانون تأسیس دست پیدا خواهند کرد.

عمویی در پایان اشاره کرد: این طرح که در جلسات کارشناسی کمیته امنیت کمیسیون بررسی شده، شامل ۵ ماده است که حدود وظایف و اختیارات سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را مشخص می‌کند، حدود اختیارات این سازمان در موضوع قوه‌قضاییه و کارکنان آن خواهد بود.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: تصویب تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: