1652 امتیاز
5/5

تاخیر در بیان واقعیت و فرصت طلبی دشمنان

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

تاخیر در بیان واقعیت و فرصت طلبی دشمنان

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ، میراحمدی دبیر شورای امنیت با بیان این موضوع که دشمن به دنبال ایجاد عملیات روانی علیه کشور است و مرگ مهسا امینی دلیل آن بود، اظهار کرد:در بررسی‌های خود به این نتیجه نرسیدیم که فوت امینی اسم رمز این جریانات باشد و پزشکی قانونی هم با انجام معاینات سم شناسی این مسئله را رد نمود اما این موضوع محرز است که به دلیل تاخیر ۴۸ ساعته در بیان واقعیت ماجرا و فیلم منتشر شده فراجا، دشمنان توانستند روایتگر اول حادثه باشند و احساسات را برانگیخته کنند.

عملیات روانی دشمنان علیه نظام

ایشان همچنین در ادامه بیان کردند: دشمن با ایجاد عملیات روانی بر روی گشت ارشاد موجب برانگیخته شدن احساسات و احساس خشم در جامعه شد مسئله ای که به شدت روی آن کار شده بود و باعث تشدید احساس خشم در جوانان شد. وقتی این خشم به خیابانها آورده شود گسترش ناامنی و بی ثباتی را در پی خواهد داشت. در اعترافات هم دیدیم که برای آنها مهم نیست چه کسی کشته، کجا تخریب و غارت می گردد، بلکه مهم این بود که هر کسی که می‌توانند بکشند و هر جا هم که باشد تخریب و غارت کنند و شیعه و سنی و چادری و بی چادری مهم نبود. آنها برای استفاده از ظرفیت قومی تلاش زیادی کردند.

میراحمدی اذعان داشت: کشته سازی را یکی از پروژه‌های جدی دشمنان است و جنازه یک دختر لرستانی را مقابل بیمارستانی در اصفهان انداختند تا تحریک کنند اما پدر این دختر گفت که دخترش به دست نیروی انتظامی کشته نشده است. تاکنون بیش از ۲۰ نفر به دست آنها درخارج از صحنه اعتراض کشته شده است. در غائله زاهدان اموال زیادی از مردم به یغما رفت و به دنبال جنگ اقوام بودند و یک نبرد ترکیبی را پیاده کردند، در این ماجرا تیم‌هایی ساماندهی و برای هر عملیاتی قیمت‌هایی تعیین شده بود و هر عملیاتی که می‌خواستند انجام دادند.

تخریب اموال عمومی به دست آشوب گران

ایشان گفتند: ۱۷۸ بانک تخریب شد،به ۳۵ مکان دولتی خسارت وارد شد، ۳۰ مکان خصوصی تخریب شد به بیش از ۳۰ اماکن مذهبی حمله شد و ۱۱۷ خودروی شخصی و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت مردم در آتش سوخت.

میراحمدی در زمینه تعطیلی مدارس و دانشگاه اظهار کرد: برای دانش آموزان، والدین، دانشجویان، معلمان و استادان پیامک ارسال شده و آنها را درصورت رفتن به کلاس، تهدید جانی و کرده اند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: تاخیر در بیان واقعیت و فرصت طلبی دشمنان
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: