1652 امتیاز
5/5

برگزاری همایش ارتقای شفافیت و مبارزه با فساد

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

برگزاری همایش ارتقای شفافیت و مبارزه با فساد

احمد رحمانیان در اشاره به برگزاری همایش ارتقای شفافیت و نقش آن در مبارزه با فساد در ۲۰ آذرماه امسال اظهار داشت: یکی از کلیدی ترین موضوعات در بحث پیشگیری و مقابله با فساد موضوع شفافیت است.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

احمد رحمانیان با شاره به همایش ارتقای شفافیت به شرح وظایف سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر اجرای صحیح قوانین تاکید کرد و گفت: این سازمان در بحث پیشگیری و مبارزه با فساد راهبردهای بسیاری را برای سال جاری و آینده در نظر دارد که یکی از اساسی ترین موضوعات برای رسیدن به این امر موضوع شفافیت است. یکی از اهداف برگزاری این همایش را ارتقای آگاهی‌های عمومی عنوان کرد. به طور حتم اگر شفافیت به طور کامل در دستگاه ها وجود داشته باشد اجازه اینکه برخی افراد مرتکب جرم شوند، داده نخواهد شد.

لزوم شناسایی گلوگاه های فساد در بازرسی ها

احمد رحمانیان اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی که می تواند تولید فساد کند همین موضوع عدم شفافیت است بر همین اساس سازمان بارزسی قصد دارد که خروجی این همایش به عنوان پشتوانه برنامه های سازمان در دستور کار قرار گیرد. در این همایش ۲۰ دانشگاه، مرکز علمی، دستگاه های نظارتی و همچنین تشکیلات غیردولتی و مردم نهاد نیز همکاری و از ظرفیت آنها استفاده می کند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: برگزاری همایش ارتقای شفافیت و مبارزه با فساد
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: