1652 امتیاز
5/5

برگزاری دادگاه فرد آشوبگر بخشداری قرچک

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

برگزاری دادگاه فرد آشوبگر بخشداری قرچک

از روز گذشته جلسات دادگاه رسیدگی به اقدامات اغتشاشگران، در دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی تهران آغاز شده است. امروز جلسه یکی از اغتشاشگران با حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهم و وکیل متهم برگزار شد.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

در این جلسه رئیس دادگاه با دعوت از نماینده دادستان خواست تا با حضور در جایگاه کیفرخواست را قرائت کند. نماینده دادستان تهران در قرائت کیفرخواست متهم منوچهر مهمان نواز را فاقد سابقه کیفری دانست و اتهام او را احتراق عمدی اموال عمومی به قصد مقابله با حکومت اسلامی با مجازات محاربه، اجتماع و تبانی علیه امنیت داخلی کشور، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق ایجاد جنجال و هیاهو، شرکت در تجمعات غیرقانونی عنوان کرد.

نماینده دادستان اظهار داشت:

متهم با ۳ نفر از دوستان خود به همراه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ قرمز رنگ با کوکتل مولوتوف در ابتدا اقدام به آتش زدن بخشداری شهرستان قرچک کردند. در ادامه متهم با ورود به بخشداری شهرستان قرچک اقدام به آتش زدن خودروهای موجود در محیط پارکینگ به تعداد ۶ خودرو و همچنین اتاق نگهبانی کرده است.

با توجه به استعلامات انجام شده از اپراتور تلفن همراه متهم، ارسال پیامک‌هایی مبنی بر حضور وی در اغتشاشات است. متهم در زمان اقدامات خرابکارانه پلاک خودروی خود را پوشانده بوده است. طبق برآورد میزان خسارت وارده به خودروهای آتش گرفته، یک میلیارد و ۲۶۰ است.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: برگزاری دادگاه فرد آشوبگر بخشداری قرچک
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: