1652 امتیاز
5/5

بررسی پرونده‌های اغتشاشات

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

بررسی پرونده‌های اغتشاشات

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ، دادستان تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده آشوبگران در اغتشاشات حوادث اخیر اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع در دو مرحله به پرونده‌‎ها رسیدگی می‌کنیم و  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس قوه قضائیه، عده‌ای از جوانان که در این حوادث از روی هیجان در تجمعات شرکت داشتند، با توجه به رأفت اسلامی و با دریافت تضمین‌های مناسب آزاد گردیدند.

صهیونیست عامل اغتشاش در ایران

دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: وابستگان به رژیم صهیونیستی باعث ایجاد التهاب و اغتشاشات در جامعه شدند و همه دیدند که پزشکی قانونی علت فوت خانم امینی شفاف‌سازی و آن را به صورت رسمی اعلام نمود. از این زمان به بعد کسانی که به جان، مال، و نوامیس مردم، به مأموران انتظامی و نظامی، تأسیسات شهری و … تعرض کنند و یا مردم را برای شورش و اغتشاش ترغیب و تشویق کنند، مورد برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضائی قرار می گیرند.

صالحی گفت: پرونده‌هایی که در دستگاه قضائی وجود دارد با دقت و سرعت بالا مورد بررسی قرار می گیرند و بازرسان، دادیاران و معاونان دادستانی تهران شبانه‌روز مشغول بررسی پرونده بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر هستند، برای بسیار از پرونده‌ها کیفرخواست تنظیم گشته است.

صدور کیفرخواست برای 60 پرونده

ایشان در پایان اضافه کردند: در یک مرحله برای 60 پرونده کیفرخواست صادر شد و پرونده این افراد برای دادگاه ارسال می شود و هدفمان این است که تا ظرف هفته آینده پرونده اغتشاشگران تکمیل شده و بعد از بررسی و به دادگاه ارسال گردد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بررسی پرونده‌های اغتشاشات
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: