1652 امتیاز
5/5

باید در برابر قدرت‌های سلطه‌گر مقاوت کنیم

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

باید در برابر قدرت‌های سلطه‌گر مقاوت کنیم

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا با بیان اینکه امروز سالروز اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه تصویب لایحه کاپیتولاسیون است، اظهار داشت: این اقدام خیانت‌آمیز حکومت پهلوی به قدری ننگین بود که حکومت نگذاشت خبر تصویب آن در مطبوعات منتشر شود و زمانی که این نشریه داخلی به دست امام خمینی (ره) رسید در برابر آن موضع‌گیری کرد.

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ

جنتی با تاکید بر اینکه اگر حکومت ایران به آمریکا اجازه می‌داد که از قوانین قضایی خود برای اتباعش که در ایران حضور داشتند استفاده کند، بیان کرد: قدرت‌های سلطه‌گر مثل آمریکا هیچ‌گاه حاضر نیستند رفتار استعماری را کنار بگذارند و ملتی که بخواهد با عزت زندگی کند راهی جز مقاومت در برابر ظلم این حکومت‌ها ندارد.

جنتی در ادامه گفت: این قانون که عزت ملت مسلمان ایران را زیر سوال می‌برد و با موازین دین مغایرت داشت و حضرت امام خمینی (ره) در سخنرانی‌شان علیه این قانون، آن را سند بردگی ملت ایران معرفی کرد.

مطالعه وصایای حضرت امام خمینی عامل حفظ روحیه انقلابی

جنتی در پایان گفت: امام (ره) از دلایل تصویب آن قانون استعماری را اجرا نشدن اصل دوم متمم قانون اساسی دانستند که بر اساس آن باید پنج مجتهد طراز اول بر مصوبات مجلس نظرات می‌کردند.مطالعه نامه‌ها، سخنرانی‌ها و وصایای حضرت امام خمینی (ره) و تدبر در رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عامل حفظ و اعتلای روحیه انقلابی است.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: باید در برابر قدرت‌های سلطه‌گر مقاوت کنیم
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: