1652 امتیاز
5/5

بازدید رئیس کل دادگاه‌ها از مجتمع قضایی شهید مدرس

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

بازدید رئیس کل دادگاه‌ها از مجتمع قضایی شهید مدرس

به گزارش خبرگذاری تهران بزرگ،جعفری در بازدید خود از مجتمع‌های قضایی در سال جاری، از مجتمع قضایی شهید مدرس بازدید و ضمن دیدار با برخی از همکاران و مراجعان مردمی در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور پیدا کرد.

رئیس کل دادگاه های تهران در این جلسه بیان کرد: مجتمع قضایی شهید مدرس از جهت عملکرد و وضعیت رفتاری و شخصیتی پرسنل مطلوب ارزیابی شده است که این شرایط حاصل مدیریت مدبرانه و همکاری کامل پرسنل خدوم قضایی و اداری می باشد.

جعفری در ادامه گفت: طبق آموزه های دینی قضا و قضاوت یک شان و منصب است و تا وقتی به عنوان شغل به حساب آید، مشکلات فعلی مطروحه پیرامون شان قاضی و سختی کار و معیشت برطرف نمی شود و لازم است در جذب قاضی، آموزش و نگهداشت آن تحولی اساسی صورت بگیرد و در صورت شناسایی فرد واجد شرایط متصدی منصب قضا نباید او را محدود به امور استخدامی، ریالی و اداری کرد و بالعکس سیستم باید با کمال توجه به خواسته ها و باید ها، از ظرفیت وی استفاده کند و بدیهی است در صورت جلب رضایت فرد منتخب، شاهد خدمات ارزنده وی در طول سنوات طولانی خواهیم بود.

ایشان در پایان با تشکر از خدمات پرسنل مجتمع مدرس، اجرای مناسب سیاست های محاکم از قبیل فعال کردن واحد پیگیری به منظور دادرسی و اختصاص کامل یک شعبه جهت رسیدگی به پرونده های شورای حل اختلاف را تحسین کرد و با اشاره به اثرات مطلوب آن از تیم مدیریتی مجتمع تقدیر کرد.

همچنین لازم به ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون امور کیفری رئیس کل، روح الله اعظمی ساردوئی سرپرست مجتمع قضایی شهید مدرس و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم در معیت رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران پاسخگوی مشکلات و سوالات همکاران و مراجعان مردمی بودند.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بازدید رئیس کل دادگاه‌ها از مجتمع قضایی شهید مدرس
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: