1652 امتیاز
5/5

امنیت کشور در سایه مجاهدت نیروی انتظامی

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

امنیت کشور در سایه مجاهدت نیروی انتظامی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی اظهار کرد: بی تردید امنیت و آرامش امروزکشور و استان مرکزی، مدیون فداکاری ها و فعالیت های بی وقفه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در نتیجه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره مملو از افتخارات و سربلندی‌هایی بوده که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم رقم خورده است. در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های خالصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ فرزندانی این میهن است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های انقلاب اسلامی نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت و ایثار را بر تن نموده اند.

ایشان همچنین اضافه کردند: نیروی انتظامی نهادی خادم و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در حوزه های مختلف اجتماعی و در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت پرداخته اند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهارکرد: بی تردید امنیت امروزکشور و استان مرکزی، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است و در حادثه اغتشاشات اخیر نقش باصلابت در عین رأفت و مهربانی این مجموعه علیرغم حملات ناجوانمردانه تبلیغاتی و فیزیکی ایادی استکبار و آشوبگران، دو صد چندان هویدا و روشن گشت.

وی در ادامه با تشکر و قدردانی خود از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا استان مرکزی بیان کرد: برای همه زحمتکشان این عرصه در سایه رهنمودهای «فرماندهی کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می نمایم.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: امنیت کشور در سایه مجاهدت نیروی انتظامی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: