1652 امتیاز
5/5

ادعای قتل باعث التهاب در جامعه شد

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

ادعای قتل باعث التهاب در جامعه شد

سکینه‌سادات پاد وکیل دادگستری اظهار کرد:صالح نیکبخت وکیل خانواده مهسا امینی خودش را در جایگاه شخصی قرار داده که هم قاضی است و هم وکیل و بدعتی بسیار خطرناک در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری تهران بزرگ

ایشان همچنین گفتند: اظهارنظرهای وکیل خانواده امینی باعث تحریک احساسات و التهاب در جامعه شد و این پرونده را نمی شود صرفاً حقوقی دید و چندساحتی است.و باید حساب خانواده را از وکیل این خانواده جدا کنیم.

دلیل کتمان کردن بیماری زمینه‌ای مهسا امینی

خانم سکینه‌سادات پاد در جواب این سؤال که چرا پدر مهسا امینی بیماری‌های قبلی دخترش را کتمان کرده است، اظهارکرد:دلیل ‌اینکه چرا کتمان کرده را می‌شود گفت که با نگاه خودش فکر کرده این موضوع مسئله مهمی نیست و شاید در پرونده تأثیر ندارد، در حالت خوشبینانه‌ شاید فکر کرده قبلاً یک بیماری بوده و عمل کرده و رفع شده است. زمانی که از موکل می‌پرسیم که چرا فلان موضوع را به ما نگفتی، می‌گوید ترسیدم بگویم، بلافاصله پرونده بسته شود.

خانم پاد در پایان گفتند:راستی‌آزمایی این حرف برای مراجع ذیصلاح از جمله پزشکی قانونی و دادسرا کار خیلی سختی نیست و سوابق درمانی شهروندان با وارد کردن کد بیمه اختصاصی قابل دسترسی است، و این حرف نمی‌تواند مخفی بماند و این وظیفه وکیل است که موکل خود را توجیه نماید و برای اینکه مسئله را بتوان به درستی مدیریت کرد، موکل موظف است همه حقایق را بگوید و از هرگونه اظهارنظر خلاف، اجتناب کند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: ادعای قتل باعث التهاب در جامعه شد
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: