1652 امتیاز
5/5

آزادی 1700نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

آزادی 1700نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات

به گزارش گروه خبری تهران بزرگ، ستایشی سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: دستگاه قضایی عناصر اصلی اغتشاشات که اکثرشان از مبادی خارجی هدایت می شدند را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و از آنها نمی‌گذرد.

مسعود ستایشی در دهمین نشست خبری با گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام و امام جعفرصادق علیه السلام اظهار کردند: این ایام مصادف با هفته وحدت است و این ایام را خدمت همه مسلمین جهان و مسلمانان کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

لزوم تمسک به آموزه‌های پیامبر اسلام

ایشان همچنین در ادامه گفتند: امروز در سراسر جهان به تمسک نسبت به آموزه‌های دینی و نبوی لازم است و امروز ازهم‌گسیختگی میان مسلمانان در اثر فراموشی دستورات موکد پیامبر صورت گرفته است. امروز پیام کنارگذاشتن اختلافات در جامعه اسلامی است. نیازمندی فعلی امت اسلامی برای تمسک به اخلاق حسنه، امانتداری، صدق گفتار و شیوه حکومتداری از جمله بسط عدالت و قسط باید تبیین گردد همچنین لزوم تمسک به اندیشه‌های نبوی مبنی بر مودت و دوستی و محبت و مقابله با دشمنان و کفار لازم است که برای مردم تبیین شود.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: امروز جبهه گیری در مقابل آمریکا و صهیونیسم مطالبه منطقی ملت‌های مسلمان است که باید به آن پاسخ قانع کننده داده شود.

ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص فوت خانم مهسا امینی با ابراز همدردی خانواده ایشان بیان کردند: به افرادی که در این حوادث اخیر صدمه دیدند و مشکلاتی برای آنها پیش آمد با توجه به اینکه حکومت اسلامی حکومت رأفت و توجه به جامعه است، به افرادی که ناآگاهانه به میدان آمدند و گرفتاری برای آنها پیش آمد و همچنین با عرض تسلیت به خانواده‌های مدافع امنیت و شهدا که توسط عده‌ای اراذل و اوباش با بی‌قانونی مورد تعرض واقع شدند گفتند: این شهدا افرادی بودند که برای جان و مال و ناموس مردم به میدان آمده بودند و مدافع مردم بودند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: آزادی 1700نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: