1652 امتیاز
5/5

آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی، شکایت سید حسن خمینی از دهباشی و اجرای حکم بابک زنجانی

مرکز فوق تخصصی حقوقی ، جزائی و سایبری وکلا تهران بزرگ
ارائه کلیه خدمات وکالت و پیگیری امور قضایی توسط وکلای سطح یک تهران بزرگ

آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی، شکایت سید حسن خمینی از دهباشی و اجرای حکم بابک زنجانی

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی، شکایت سید حسن خمینی از دهباشی و اجرای حکم بابک زنجانی توضیحاتی ارائه کرد.

وضعیت پرونده میلاد حاتمی

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح بودند که پرونده در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شد.وی افزود: فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض، پولشویی و اخلال در نظام ارزی و پولی و فرد دیگر به اتهام معاونت در افساد فی‌الارض، پولشویی و  اخلال در نظام ارزی و پولی در بازداشت هستند.به گفته او باقی متهمان که ۱۸ نفر هستند با تودیع قرار وثیقه در دادسرا فعلا آزادند و پرونده در دادگاه انقلاب مطرح رسیدگی است.

وضعیت اجرای حکم بابک زنجانی

ستایشی در مورد اجرای حکم بابک زنجانی گفت: اجرای حکم بابک زنجانی در حال انجام است و در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته است. تاکنون نسبت به شناسایی اموال بابک زنجانی در داخل کشور و استرداد اموال در خارج از کشور اقدام جدی صورت گرفته است.سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: حدود ۵۰۰ میلیون دلار به وزارت نفت واگذار شده و رد مال این فرد حدود یک میلیارد ۹۶۰ میلیون یورو است؛ در خصوص باقی طلب وزارت نفت با همکاری ظابطین در حال پیگیری و انتقال اموال از خارج از کشور هستیم. سرنخ‌های خوبی از اموال به دست آمده که استرداد خواهد شد.

شکایت سید حسن خمینی از دهباشی

وی در خصوص پرونده سید حسن خمینی از دهباشی عنوان کرد: این پرونده در دادسرای ۳۱ عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد که قرار صادر می‌شود با اعتراض شاکی مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرد که فرد به ۶ ماه حبس محکوم می‌شود و در حال حاضر پرونده در حال بررسی است و حکم قطعی شده اعلام می‌شود.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی، شکایت سید حسن خمینی از دهباشی و اجرای حکم بابک زنجانی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری موسسه حقوقی تهران بزرگ آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه
موسسه تهران بزرگ نمونه دادخواست شکواییه لایحه

فهرست مطالب: